Częste pytania przed zakupem
Płatność i dostawa
Jakie są dostępne formy płatności?
Płatności są obsługiwane przez PayU.
– Przelew elektroniczny z większości banków
– BLIK
– Karty płatnicze (Visa i Mastercard)
– Google Pay
– Masterpass i Visa Commerce
– Niebawem również Apple Pay
Jakie są dostępne formy wysyłki?
Zamówienia są dostarczane na terenie Polski za pośrednictwem:
– Paczkomaty InPost
– Kurier InPost
Lokalizowanie/ śledzenie przesyłki
Aby zlokalizować/ sprawdzić status przesyłki należy kliknąć odpowiedni link do systemu operatora i wkleić numer przesyłki.
Jaki jest koszt dostawy?
Dla wysyłek o wartości powyżej 299 zł wysyłka do paczkomatu gratis.
– InPost Paczkomaty: 14,69 zł
– InPost Kurier: 15,79 zł
Bez zbędnych komplikacji
Zwroty i reklamacje
Jaka jest polityka zwrotów?
Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij formularz odstąpienia od umowy i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami. Do paczki dołącz wszystkie otrzymane z produktem/ produktami akcesoria.
Ile mam dni na zwrot towaru?
Towar możesz zwrócić bez podawania jakiejkolwiek przyczyny do 14 dni od daty odbioru zamówienia.
Towar dotarł uszkodzony
W przypadku uszkodzeń prosimy o spisanie protokołu w obecności kuriera. W przypadku odbioru w paczkomacie/ punkcie prosiły o przesłanie dokumentacji fotograficznej wraz z numerem zamówienia na adres info@venasklep.pl
Jaka jest procedura reklamacji?
W celu złożenia reklamacji wypełnij formularz reklamacyjny i dołącz go do przesyłki. Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz formularzem reklamacyjnym.
Jaki jest adres wysyłki?
Reklamowany lub zwracany produkt należy wysłać na adres:
Styl Studio Vena
11 Listopada 23
43-300 Bielsko-Biała,
Kto ponosi koszty wysyłki zwrotu
Koszt wysyłki zwrotu ponosi kupujący.
Kto ponosi koszty wysyłki reklamacji?
Koszt wysyłki reklamowanego towaru ponosi kupujący. W przypadku uznania reklamacji koszt ten jest zwracany.